reklama

Priateľstvo s ex?

Ste po rozchode.Ešte pred mesiacom vám bez štipky hanby oznámil, že je koniec.Teraz chodí s nejakou pipinou,ktorá má také veľké kozy,že vážne uvažujete,či vyrábajú podprsenky v takej mega-veľkosti.A teraz vám píše sms či nezostanete „aspoň“ priatelia.Vo vás je 200 párov volov a najradšej by ste ho roztrhali v zuboch.KliiideekJ

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

Takéto situácie sú už dnes úplne bežné.Občas mi napadne,že chlapi si myslia,že sú arabskí šejkovia a my ich manželky ktoré môžu bez výčitie svedomia predať za 200 tiav nejakému beduínovi.Váš ex-milý si asi myslí,že ste padlá na hlavu a budete mu zobať z ruky...Pre neho bol vrchol ak vám v mekáči kúpil jedny veľké hranolčeky z ktorých ste boli unesená aký je úžasný a ako mu na vás záleží...Časy čiastočného poblúznenia.Začiatky vzťahov,každý si na ne pamätá.Teraz máte dilemu- čo mu mám odpísať??A vôbec...mám mu odpísať?!!Chytáte paniku a asi celkom zbytočne.Zvyčajne-ak sa vám ozve ex bez nejakej príčiny-či už si zabudol u vás po rozchode zopár starých DVD alebo CD od Coldplay,nebude to vždy čisté.Najčastejšie dôvody prečo vám volá ex sú lebo –

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

1:Chce sex-zbaliť novú babu chce veľa peňazí,úsilia a výsledok je neistý.

2. Chce požičať peniaze

3. Potrebuje rady od ženy-ako bývalá mu idete náramne vhod

4. Chce zistiť,či už niekoho máte,máte stále to isté číslo,či stále čakáte naňho a podobne- PCHE!

Nevravím,že všetci sú len bezcharakterní hajzlíci,ale..Viete,raz som poznala super chalana,chodil do posledného ročníka našej školy a robil barmana vo vychytenom bare v našom meste(aj stále robí).Začali sa kávičky a ja som celé 2 mesiace nepozrela na nikoho iného..Krava...Myslela som si,že z toho niečo bude.A ked som už naozaj bola presvedčená,že je to človek s ktorým by som dokázala mať trvalý vzťah prišla facka...Dozvedela som sa že už mesiac má priateľku.Vtedy som strašne zúrila,ale prešlo ma to. Či som ho milovala?Nie...Mala som ho strašne rada ale nemilovala som ho.Už pol roka milujem iného muža,ktorého však nikdy nebudem môcť mať..Aj taký je život,ale to je už iný príbeh.

Luiza Selová

Luiza Selová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas konfidentná osôbka,búriaca sa proti konvenciám a bojujúca za svoj názor hoc aj proti všetkým:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu