reklama

Prvá láska - na veku nezáleží

V živote človek spraví veľa chýb..chyby priateľstva,chyby v osobnom živote,chyby v práci..a chyby lásky.Ja som si raz povedala- mne sa nikdy nemôže stať,že sa zaľúbim do nesprávneho,vždy som si vyberala typy ktoré stáli za to..bola som hlúpa...

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

Na čom v láske záleží?Na peniazoch??Na citoch?A nebodaj na veku?...mnohí majú predsudky..vzťahy typu- mladé šteňa - starý pes vraj nefungujú..Prišiel do môjho života nečakane.Zaľúbila som sa a ani som ho ešte nepoznala osobne...Rozprávali mi o ňom a ja som sa zaľúbila..prvýkrát v živote som skutočne cítila,že niekoho naozaj milujem celým svojím srdcom a celou svojou dušou.Spoznala som ho na jednom vyučovacom programe..Všetci mi vraveli-bože to ťa prejde,uvidíš,ked ho zbadáš naživo,je to len tvoj malý prelet.Mýlili sa.Ked som ho spoznala osobne moje city zosilneli,zosilneli natoľko,že by som mu zniesla aj nebo k nohám,úplne som sa doňho zbláznila.Po nociach som kôli nemu plakala,môj svet sa točil len okolo pár dní ked som s ním mohla byť,ked som mohla byť pri ňom,tváriť sa ako vzorná poslucháčka jeho teórie a pritom som nemyslela na nič iné iba na tú lásku ktorá ma vnútri spaľovala.On nevedel o ničom,pozeral na mňa ako na každú inú..koniec koncov nemal dôvod byť iný...Na konci celého programu kde som s ním mohla byť mi povedal,že som ešte dieťa...možno to tak nemyslel,možno som si to len zle vysvetlila,ale to ma dorazilo...nebola som schopná normálne uvažovať,cítila som sa ako handra...O pár dní odišiel..možno ho o pár mesiacov stretnem..a budem ho ľúbiť stále rovnako ak nie viac..tento príbeh bol rozprávaný v minulom čase..neznamená to,že to bolo..tento príbeh stále pokračuje...on je preč a ja ho stále tak bláznivo milujem...čo na tom,že on je o 6 rokov mladší,než môj otec a ja som   teeneagerka.Ja som si povedala- pre neho som vyplakala miliony slz a dalšie aj vyplačem z toho milióna je jedna veľká slza lásky ktorá spadla do oceánu,prestanem ho milovať až vtedy,ked sa tá slza nájde...

Luiza Selová

Luiza Selová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas konfidentná osôbka,búriaca sa proti konvenciám a bojujúca za svoj názor hoc aj proti všetkým:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu